Vyhledávání Menu
EN | CZ
 

Festival současné publicistiky

Stěžejní částí festivalu jsou otevřené redakce, ve kterých dávají studenti prostor návštěvníkům nahlédnout pod povrch žurnalistiky různých mediálních forem. V rámci otevřených redakcí mají návštěvníci možnost sledovat přípravu zpravodajství a publicistických pořadů od zajištění informace po její vyslání publiku.

Nosnou částí programu jsou panelové diskuze věnované tématu mediálního vlivu na chování a rozhodování společnosti (kazuistika ekonomické krize) přístupu médií k informačním zdrojům (otázka lobbyingu). Každá diskuze bude uvedena debatou u kulatého stolu určenou pro vyjádření názorů a zkušeností návštěvníků. Účast v diskusních blocích potvrdili Hana Vorlíčková, ekonomická zpravodajka ČT, Aleš Michl, analytik Raiffeisenbank či Lenka Kohoutová, ředitelka společnosti BPT a lobbyistka za práva hendikepovaných.

Vyšší odborná škola publicistiky v centru Prahy má již patnáctiletou tradici. Studenti se zde prakticky seznamují s prací v oblasti tištěných médií, rozhlasu, televize, publicity a spolupráce s veřejností a zároveň získávají teoretické znalosti z humanitních oborů jako je například sociologie, estetika, křesťanství nebo filosofie. V průběhu studia spolupracují na konkrétních projektech neziskových organizací a ve veřejné správě. Mezi absolventy školy je spousta známých jmen z veřejnoprávní televize a rozhlasu i z mediálních agentur. VOŠP je církevní školou zřízenou Arcibiskupstvím pražským. (www.vosp.cz, ap)

Bližší informace: www.vsemismery.cz.

29. 04. 2010