Vyhledávání Menu

Maria Rast 2012

Vyráželi jsme z Prahy v pondělí kolem 10 h. Dorazili jsme lehce před 18 h. Po mši svaté (v 18:00) jsme měli večeři a organizační události. V úterý ráno jsme měli rozjímání a mši svatou, následovala snídaně, po které jsme se vydali na menší procházku, abychom si prohlédli údolí řeky Ziller a po obědě si zahráli fotbálek. Ani nevím, kdo vyhrál. Další den jsme se po mši svaté vydali na celodenní výlet na horu Gerlossteinwand (2166 m). Když jsem vystupoval vzhůru, tak jsem si v duchu říkal, že tady asi počkám, až půjdou dolů, ale nakonec jsem to nevzdal, a když jsme s P. Martinem vylezli na horu, tak jsme zjistili, že jsme první. Když po půl hodině přišli ostatní, tak jsme se dozvěděli, že na nás čekali!! Udělali jsme fotky a šli jsme dolů. Čtvrtek byl regenerační den. Dopoledne jsme si byli nakoupit ve městě suvenýry a odpoledne si dali fotbal a moje družstvo společně s P. Markem vyhrálo. Večer jsme měli táborák. Zazpívaly se ,,české táborovky“ a šlo se spát. V pátek bylo na programu navštívení Krimmeler Wasserfallweg (dále jen: vodopády). Vodopády byly nádherné, akorát nám výlet kazily občasné přeháňky. Sobota byla také spíš regenerační jak tělesně tak i duchovně. Po obědě tradiční fotbal, opět vyhrál můj tým, ve kterém se objevil i P. Alfonso. Sváteční neděle byla prožitá chůzí po hřebenech ani nevím jaké hory. A poslední den jsme nelenili a navštívili kapli Nejsvětějšího srdce Ježíšova. Kdo chtěl, tak si mohl dokoupit suvenýry a po obědě byl fotbálek na dětském hřišti. Další den už jsme jeli k domovu.

Doufám, že každému tento týden něco přinesl.

Na konec bych chtěl poděkovat všem kněžím za duchovní vedení, a v neposlední řadě P. Josefovi a jeho pomocníkovi Tomášovi, kteří se starali o výbornou stravu.